Inspiration för dagen

Tjaba!

En känsla, en sång eller ett tv program bidrar till mina minnen eller idéer när jag skriver på min berättelse. Känslan av något bidrar till min berättelse fortsatta existens. Även om jag ibland inte vill skriva något, ramlar ord som man fått från någon annan in i min idébank. Frågan återstår när jag skall använda dem eller om de förblir ett minne som sakta börja lösas upp i kanterna för att sedan försvinna. Likväl sitter jag här nu efter att ha sett säsong 1-3 av tv serien Instant Star och försöker inspireras av mina intryck, där en snygg kille i mina ögon i alla fall Tom Quincy (Tim Rozan). Har ett musikaliskt kärleks förhållande med Jude Harrison (Alexz Johnson) och deras kärleks förhållande bidrar till att musik skapas. Musik som jag gillar och de är denna veckans inspirationskälla för min berättelses fortsatta existens.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd