Activospinning igen

Tjaba!

Efter en lättare sommarförkylning var det fredag igen och dax för min activiospinning. Jag körde utan pulsband idag eftersom jag inte vågade chansa på att jag skulle ta det lugnare då jag fortfarande känner av min förkylning. Trots min oro för att inte orka hela passet som är 45 minuter långt tyckte jag att det gick över förväntan. Själva passet idag var uppbyggt som en intervallträning med tre pulstoppar på ca 85% övrig tid låg vi i det gula fältet och körde på. I morgon är det Body Pump på schemat som jag ser framemot då jag har fått hoppa över flera lördagar på rad pga jobb eller annan aktivitet. Då jag är en vane människa så vill jag aldrig missa mitt spinningpass på fredagar 17.00 eller mitt Body Pump pass på lördagsförmiddagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd