Activiospinning

Tjaba!

Utanför mitt sovrumsfönster öser regnet ner. Som tur var så hann jag att cykla hem från träningen innan regnet kom. I dag körde jag activiospinning och enligt mitt pulsband var jag "död" under en längre tid även om jag tyckte att jag körde på bra. Efter att ha rättat till mitt pulsband för bättre hudkontakt låg jag mest uppe i slutet av den gula zonen eller i början av den röda zonen. Själva träningspasset var 45 minuter långt och utformat så att belastningen var jämn och hög hela tiden. Inga speciella backar eller extra toppar som man skulle bestiga. Så det var bara att trampa på hela tiden utan någon extra lång raksträcka för att låta pulsen sjunka ner. Efter att ha duschat och ätit känner jag mig pigg i kroppen även om det är grått och regnit utanför mitt fönster.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd