Omklädningsskåp

Tjaba!

Så här såg mitt omklädningsskåp ut när jag hade bytt om. Nu när jag var ombytt och klar var de bara att börja träna. I dag var jag på plats redan vid halv fyra tiden och detta gjorde att det var mindre folk på plats så nu kunde jag värma upp i lugn och ro i alla fall i fem minuter innan jag blev rastlös och kände mig tvungen att börja göra mina övningar.

Jag har haft två övningar som jag inte har fått kläm på även om jag har träffat min fd PT så var det först idag som allt föll på plats hur varje övning skulle utföras. Det känns skönt att äntligen förstått hur man skall utföra övningen på ett korrekt sätt.

Nu har Nordic Wellness tagit över ett gym i Onsala så när jag flyttar ihop med min pojkvän som bor i Onsala behöver jag inte åka ändra in till Kungsbacka varje gång som jag skall träna och det blir en klar förbättring för mig även om jag just nu bor i Kungsbacka.

Så på torsdag hoppas jag att jag får till ytterligare ett träningstillfälle denna vecka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd