Nummer två

Tjaba!

Träningstillfälle nummer två check. Att köra ett spinningpass på på fredagar brukar vara en sak som jag gör denna dag och så blev det i går också. Att det är många personer på varje pass är något som man märker när man bokar eftersom det är ca 10-30 personer i kö till varje pass men trots detta så var det några få platser kvar när det väl var dax för själva passet.

Själva passet bestod av i stort sätt bara en enda lång uppförsbacke och det blir så jobbigt som man gör det till. Jag kanske inte tog i tills jag spydde men jag, och är kommer ursäkten, hade en tung dag på jobbet. Att dammsuga små gruspartiklar som gärna hoppar iväg när man kommer med dammsugaren för att ta bort dem gör inte saken lättare. Så även om man har jätte ont i axlarna efter jobbet så är det ju bara benen man använder men det sitter i huvudet ändå.

Det var därför som jag inte tog i så att jag sprack. Det finns ursäkter för allt men livet är som livet är, oförutsägbart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd