Trög motståndsknapp

Tjaba!

Idag var det dax för lite spinning. Motståndsknappen, på spinningcykeln som jag valde, var trög och detta gjorde att hela passet upplevdes som trögt då mina ben ville inte riktigt vara med. Segt var ordet. Musiken var medryckande men vad hjälpte det när inte benen ville trampa fortare. Eftersom min mage skrek efter mat påverkade kanske också detta resultatet på träningen idag men jag har i alla fall varit där.

Just nu har jag fått till en träning som gör att jag kan träna två gånger i veckan till skillnad mot i höstas då det var mer åt hållet en gång eller ingen gång per vecka. Jag anser att det är en klar förbättring just nu och att jag är mer utvilad i kroppen eftersom jag inte jobbar just nu. Skolan innebär att hjärnan är den som jobbar istället för min kropp och just nu blir det lättare att träna då jag är som sagt utvilad i kroppen.

På torsdag är det en träningstimma med min PT som står på schemat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd