Mitt nya fredagspass

Tjaba!

Nu när mitt favoritpass är borttaget har jag fått hitta ett nytt fredagspass som jag kan göra till mitt nya favorit pass på fredagar. Just nu provar jag Indoor Walking på fredagar för att se om det kan bli min nya favorit. Tiden är 16.30 istället för 17.00 så när jag börjar jobba igen efter att jag har pluggat färdig min historia kurs på universitetet kommer jag inte att kunna träna vid denna tid eftersom jag inte kan komma i tid då jag slutar 16.00 men det blir ett senare problem.

I går ökade jag motståndet på walkern så jag fick kämpa mycket mer. Det gjorde att jag fick mer och hårdare tränings pass än förra gången. Denna gången var det mer killar än tjejer som tränade och det är ju lite ovanligt då det brukar vara tvärtom i vanliga fall. Själva passet kan jag inte säga så mycket om men jag var lite lätt skakig i benen när passet var färdigt. Så jag måste ha gjort något rätt i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd