Indoor Walking

Tjaba!

Det känns extra skönt att träna när det är fint väder ut. Undra varför det är så? Idag blev det Indoor Walking som stod på programmet. Tydligen så var det en extra insatt klass men det gjorde inte mig något då tiden passade mig bättre. Min PT har sagt att jag skall träna Indoor Walking framför spinning för det är tydligen bättre för min hållning, så just nu gör jag som hon säger.

Själva passet gick bra även om jag borde ha lagt på lite mer motstånd men jag skall träna på fredag också om det finns någon ledig plats. Så på fredag hoppas jag att jag vågar lägga på lite mer motstånd. Det är ju lite skillnad när man är på spinningpass hela tiden för då har man lite mer koll på hur mycket eller rättare sagt hur det känns när man har ett bra motstånd. Nu är det lite mer av känslan hoppas jag inte trillar av Walkern.

Jag är ingen expert men jag gör så gott jag kan och det är ju i alla fall bättre än att sitta i soffan och inte göra någonting.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd