Skam den som ger sig

Tjaba!

Idag  har jag och mina spinningskor kört ett spinningpass ihop. Vilket i för sig vi gör varje gång men det lät lite roligt när jag sa det högt därav att jag skrev ner det här. 

I strålande solsken begav jag mig ner till träningslokalen och tog en cykel för att kunna träna. Det var lite segt att komma upp i rätt pulszon i mitten av passet men skam den som ger sig. Fyrtiofem minuter tog till sist slut men jag vet inte om de var ett av de bättre träningarna jag har gjort. Alternativet var att sitta i soffan så utifrån den synvinkeln var det bra att jag kom i väg för att träna. 

Min tanke med resten av min lediga dag är att tvätta min bil och det kan vara ett träningspass i sig själv när det gäller att få bort dessa sönder smashade insekter som man har på nästan hela sin bil.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd