Bokmässan i Göteborg 2014

Tjaba!

Det blev en hel del böcker som jag köpte på bokmässan men att få komma in i mässhallen var ett kapitel i sig. Det var nämligen happy hours på entré avgiften så därför var det extra lång kö in.

Eller så är det så att det att jag har ju alltid eller i alla fall nästan alltid gått på fredagar och i samband med att de öppnar. Detta har nog lett till att jag inte har sett hur mycket folk det är som kommer till Svenska mässan i Göteborg på 
helgdagarna. 

Jag kan säga att dessa fem böckerna gjorde att min ryggsäck blev rätt tung att bära på ryggen men till denna lilla hög kommer också en påse som jag bar i handen och i den fick det plats reklamblad och en fototidning förutom en barnbok till min systerson. Just nu vet jag inte om det skall bli en julklapp eller en födelsedagspressent då han fyller år i februari månad. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd