Fredagsmys med Defiance och Continuum

Tjaba!

I går hade jag en heldag kväll framför tv om jag hade velat. Först ut var Defiance en amerikansk science fiction Tv-serie. Första avsnitten för säsongen varade i en timma men det andra kom timman efter så totalt fick jag se två timmar på raken av denna serie. Enda nackdelen är att det kommer en massa reklamsnuttar in i mellan och förstör hela min stämning. Fredagsmys i all ära men skippa reklamen in mina favoritprogram så skulle allt bli mycket bättre.

När dessa två timmar var över började en annan science fiction Tv-serie och även här var det ett dubbelavsnitt så då blev det ytterligare två timmar av en serie som jag gillar. Det enda problemet med detta var att jag skulle upp och jobba dagen därpå så jag får se denna serie på TV6 play istället. Serien heter Continuum och är en kanadensisk Tv-serie.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd