Namnbyte

Tjaba!

I dag har jag kört lite Indoor Walking och det var kul. Knät kände jag inte av mer än att jag allmänt kände mig seg i benen.

En annan sak som irriterar mig är att pass som heter en sak byter namn till ett annat så i bland kan man undra om det verkligen är samma pass. Själv väljer jag att kalla passen så som de hette i början eftersom det blir lättare för mig när jag skriver om passen på bloggen.

Passet som jag körde i dag hette först Indoor Walking sedan blev det Activio Indoor Walking men nu heter det Cardio Walking. Så man kan ju undra vad det kommer att heta sedan. Samma sak med namnet spinning som nu heter Activio cykling eller bara cykle. Det största anledningen till alla namn byten är nog att anlägningen har bytt namn från Studio Active till Sportlife och nu heter det Nordic Wellness.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd