Varför krånglar saker i bland?

Tjaba!

I dag fick den vikarierade instruktören en massa problem då först headsetet inte fungerade, därefter testade de med att göra en norsk omstart med förödande effekt eftersom strömmen gick i hela salen. Därefter letade de efter proppskåpet som inte var det rätta skåpet utan de fick leta upp ett annat innan de hittade det rätta och strömmen kom tillbaka. Headsetet började att fungerade igen och så även musikanläggningen. Kvar var bara projektorn och den måste vi ha för att kunna läsa ut av våra resultat på pulsklockorna samt jämföra oss med de andra i salen. Den hade slutat att fungera i alla fall under detta lektionspass. Kvar var bara min vilja att spinna och den var det inget fel på fram tills att jag återigen fick känningar i mitt f.d onda knä som blev mitt nuvarande onda knä.

Ja, ja! Vad kan en bal på slottet vara förutom underbar?

Svar: Vet ej! Återkommer med svar den gången jag har varit på en bal på ett slott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd