Energi

Tjaba!


I dag hade jag en dag då jag hade extra mycket energi på jobbet vilket gjorde att det kändes lätt att gå i väg till träningen. Då jag var på G med träningen testade jag en ny sak på spinningen nämligen att lätta på motståndet och öka takten på benen. Allt för att skona knät men jag vet inte om det var bättre för knät eftersom det kändes som jag inte tog i ordentligt. Jag som är van att ha mycket motstånd och inte så hög frekvens på benen men jag får testa en gång till för att avgöra det hela.

Den musik som spelades var bla från Barbra Streisand – Woman In Love plus en massa andra godingar från sjuttiotalet. Väldigt bra blandning av nytt och gammalt alltså.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd