Pulsklockor

Tjaba!

I dag var det några som inte fick pulsband eftersom några andra har tydligen tagit med sig som hem eller något liknade. Synd om dem som hade sett framemot att få köra ett activiopass med pulsband. Jag hoppas bara att de har fått ut något av passet i alla fall. Själv så kämpar jag på med att ha en högre frekvens på mina ben men det går så där tycker jag.

Under passet spelades det väldigt blandad musik men jag gillade alla låtarna. En av låtarna var en från melodifestivalen nämligen Charlotte Perrellis "Hero" men det var ett tag sedan hon var med i melodifestivalen med denna låt.

På söndag skall jag köra lite bodypump igen och inget kommer i min väg. Tjoho! Längtar redan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd