Nytt bodypump pass

Tjaba!

I dag har jag tränat bodypump vilket jag inte har gjort på länge. En annan sak som har fått vila ett tag var mina träningshandskar då de kändes stela och otympliga när jag tog på dem innan passets början. Det har också släppts ett nytt förkoreograferat pass i bodypump vilket gjorde att det kändes som om jag var nybörjare på alla sätt och vis.

Nu har jag testat på det nya passet och har därmed kommit underfull med att de förhatliga powerpressen i rygglåten är borta med en annan övning har kommit till i utfallslåten och detta kommer nog att leda till att jag får träningsvärk i morgon eftersom jag är lite ringrostig.

Om jag inte får någon träningsvärk i morgon så har jag i alla fall lite just nu då jag i går har burit omkring på en liten niomånaders baby, men jag tänkte inte att det skulle vara så tungt att bära på en söt och gullig liten bebis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd