Cykelträff eller soffan?

Tjaba!

-12 grader ute men inne i spinningsalen var det redan varmt när jag satte mig på cykeln. Trots värmen inne var det inte så lätt att cykla då jag var lite trött men skam den som ger sig. Jag var på plats och tog inte en träff med min soffa i stället.

Så här efteråt var det bra att få tränat då jag i morgon inte kan köra mitt vanliga Bodypump pass då jag måste vara på däckverkstan och se till att jag får på ett par lagliga vinterdäck. De jag har nu har dubben slitits ner så därför prioriterar jag ett par nya dubbdäck i morgon framför träningen. Min bokade tid med verkstan kolliderar med träningen. Eftersom det är snö och delvis halka ute så får man ta den tid som man får från verkstan om man vill köra lagligt d v s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd