Min reflexväst och activiospinning,

Tjaba!



I skymningsljuset cyklade jag till träningen i hopp om att bli pigg. Med hjälp av pulsband nummer 5 levde upp för att i bland försvinna. Jag tror att det var min sportbh fel att pulsbandet stundtals förlorade hud kontakten. Trotts detta så gick det bra att träna men i början var pulsbandet segt. Under låt tre exploderade bandet och jag låg högt upp i pulszonerna. Jag hade dock en liten dipp i mitten av passet. Pulsen låg på ca 68% av maxpulsen och rekommendationen var vid detta tillfälle ca 75%.

När passet var slut upptäckte jag att två av mina arbetskompisar hade varit där men detta hade jag inte sätt.

Sedan så cyklade jag hemåt i motvinden och mörkret men jag hade i alla fall på mig min reflexväst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd