Grimaser

Tjaba!

I går var det dax för lite bodypump igen och det var segt att komma dit, då jag inte kände för att träna utan ville istället göra lite pappersarbete och städa i min lägenhet. Det slutade ändå med att jag åkte och tränade. Väl på plats så var det inga problem med själva träningen för jag tog i och kämpande som bara den trots alla grimaser som jag gjorde till instruktörens förtjusning. Hon ansåg nämligen att man då hade rätt vikter på stången och inte för lätt. Enligt henne skall man inte kunna ta en sväng om med stången dvs en liten glad dans på stället.

Det som jag upplevde som jobbigt på passet i dag var lite av varje men jag kommer inte i håg specifikt vilket som var mer eller mindre jobbigt. Lättast var dock uppvärmningen och stretchen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd