Datorfel och ännu mera trubbel

Tjaba!

I dag skulle jag träna vilket jag också gjorde men till tystnaden av alla andras flåsande i spinning salen. Allt för att ljudanläggningen gick i sönder. Precis så där retligt innan passet skulle till att börja. Vi fick i stället lyssna till musiken från datorns högtalare vilket gjorde att vi som satt på första raden hörde, men svagt. De som satt på rad 2 till 5 hörde inte ett skit, men jag blev svett i alla fall.

Bilden visar hur arg jag är på min dator.
Ute hade det börjat att regna igen så jag var lite våt när jag kom hem. Då jag skulle sätta på min stationära dator för att skriva ett blogginlägg och kolla min mail upptäckte jag att det inte finns någon tillstymmelse till liv i fanskapet. Så jag gjorde en norsk omstart, ingen hände, jag kollade att alla sladdar satt där de skulle sitta, inget hände. Jag kollade allt som jag kunde komma på min inget hände så nu sitter jag med min laptop i knät för att skriva detta inlägg. Vilket inte var min tanke från början men så fick det bli.

Nu blir det snart fredagsmys med en skvallertidning och en Marabou chokladkaka.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd