Lars Kepler - Eldvittnet

Tjaba!

Nu har jag läst färdigt en bok som jag bara ville sträckläsa. Boken som jag talar om är Lars Keplers bok "Eldvittnet". Att få läsa den i ett stycke var ju inte att tala om då jag måste gå till jobbet varje dag. För vem har hört talas om en sjukanmälan till sin arbetsgivaren pga att man vill läsa en bok. Jag har inte hört talas om detta. Kanske om man jobbar som egenföretagare så kanske man kan fixa detta! Men som anställd / löneslav är det inte möjligt.

Om boken som jag nyss har läst vill jag inget skriva. Eftersom det är bättre att skaffa sig en egen uppfattning men jag vill ändå att du läser den.

Paganinikontraktet av samma författare är ännu snäppet vassare tycker jag men den första boken Hypnotisören har inte fastnat i mitt huvud som en bra bok men det är som sagt mina åsikter som jag skriver om och som ett talesätt lyder "smaken är som baken, delad"

I julklapp har jag önskat mig deras nya bok som heter Sandmannen. Lite jullovs läsning kanske eller så får den stå tillbaka för en annan bok som jag önskar mig. Nämligen den femte boken i Game Of Thrones serien, "Drakarnas dans" av George R.R Martin.

Jag får vänta och se vad tomten kan ha med sig till mig i säcken men att önska sig något går ju i alla fall.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd