Väder

Tjaba!

I förrgår så var det sol hela dagen medan jag var på jobbet mellan 07.00 och 16.00. Men när jag väl kom utanför dörrarna började det att regna. Jag som hade längtat efter att få komma ut i det fina vädret men det som jag fick jag uppleva istället var grå himmel och regnskurar när jag väl hade slutat för dagen. Har nu har jag haft två dagar på raken där det fina vädret har bestått efter att jag har slutat jobba för dagen. Så jag är lite lycklig i alla fall även om man skulle vilja ha semester just nu.

Ens semesterveckor kan vara rena lotteriet då det gäller vädret, ena året jättebra, andra år är det bara okej för att ett annat år vara regn hela tiden. Det är som sagt ett lotteri om man får bra väder eller inte. I mitt jobb är det inte bara och säga att nu tar jag semester en vecka pga det fina vädret. Men man kan önska att man hade ett sådant jobb.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd