Våga springa i ytterligare en minut.


Tjaba!

Ytterliggare en dag på löpbandet men inte går det lättare att springa för det. Jag tror att det berodde på att i dag åt jag inte så mycket lunch för jag gillade inte det som serverades. Borde ha ansträngt mig för att hitta något annat allternativ men man är lat och tar det som servera även om det inte är så gott men lite åt jag. 

En annan sak som jag har kom fram till medans jag gick på löpbandet är att jag kommer att dra ner på uppvärmingen med fem minuter för att se om jag orkar springa lite längre samt att i nästa vecka försöka anstränga mig att springa i hela åtta minuter än de sju som jag springer just nu. 

Jag kör en gång till med det jag gör just nu sedan så ändrar jag mitt upplägg tills nästa vecka. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd