Resultatet av träningen var mindra bra idag.

Tjaba!

Det gick inte så bra för mig att träna i dag. Jag tror att det berodde på att jag var hungrig och för att vara mindre hungrig innan träningen stoppade jag i mig både chokladdoppade hasselnötter och några nävar med chips. När jag sedan stod på löpbandet och kände mig allmänt trög samt att jag just då ångrade jag att jag hade ätit det som jag hade ätit bara för att lunchen inte tilltalade mig i dag igen. I går var den rikigt god med det var då det. 

Att tänka på att utmana sig själv och springa en mnut till var inte att tänka på så därför kändes det bra att träna medans resultatet av träningen var mindre bra.

Just nu har jag också svårt få grep om verkligheten som säger att jag kommer att springa 21 km nästa år. Jag vet att jag inte kommer att spinga hela tiden men ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd