Kortare än vad jag trodde

Tjaba!

I dag skulle jag springa i hela 8 minuter men det som skulle bli så bra blev inte så. Det började med att jag inte gick till mitt vanliga Nordic Wellness gym utan valde ett annat i Kungsbacka eftersom jag hade ett ärende i närheten av denna. 

Dean var löpmaskinen inte den samma modell som den som jag använder på det andra stället. Sedan upplevde jag att själva löpbandet var smalare men det kan också vara en vanesak. Displayen var helt annorlunda an den som jag hittentills har använt. Den idag såg ut  som den på bilden. 

I dag hade jag som sagt siktet på att jag skulle springa i 8 minuter. Att bara värma upp i 25 minute gick bra men sedan gick något snett. Jag kunde tydligen inte räkna. Jag tänkte att 25 plus 8 blev 33 men någon stanns glömde jag av vad jag hade kommit fram till. Enligt mitt kort som jag tog med mobilen så slutade jag att gå 17.05 och nästa kort tog jag 17.12. Det var så som jag kom fram till att jag bar hade sprunit i 7 minute och inte 8 som jag trodde. Mobilen har troligen mer rätt än vad jag kunde räkna till men så blev det idag. Jag borde ha varit bättre på att räkna för jag har ju trots allt gått i skola även om det var över trettio årsedan jag slutade gymnasiumet. 

Jag får helt enkelt försöka en gång till och jag som tyckte det fick lättare i dag att springa. Att man aldirg kan få vara nöjd. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd