SPD clips till mina gamla cykelskor

Tjaba!

Det gick inte så bra för mig när det gällde att få loss båda mina spinningskor från pedalerna efter träningen. Själva clipset vred sig inte som förra gången men ändå kom jag inte loss utan fick ta hjälp av en manlig anställd då vi "tjejer" inte orkade dra loss skon från pedalen.

Så nu måste jag köpa nya clips eller skor men jag får se vad det blir med det. På tisdag då jag är ledig och kan åka till den här butiken som är proffs på just cyklar och tillbehör. Sedan gillar jag att det är en fysik butik för jag gillar att prata med folk så jag känner att jag köper rätt grejor. Det blir bara krångligt om man måste skicka tillbaka saker som man har beställt över nätet om det har blivit fel på något sätt. 

Se länken. https://sportspec.se 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd