Vardagsträning med att klyva ved

Tjaba!

Ibland har man inte suget på att träna men sedan efter en vecka eller två så är man mer sugen eller taggad för att träna. Så i förra vecka blev det två träningspass med


instruktör och i denna veckan har det blivit ett gympass. Det var länge sedan som jag bara tränade i gymmet. Det blev några övningar med TRX-bandet samt lite andra övningar i gymmet som är bra för min rygg och axlar. 

Jag har inte haft en så bra träningsperiod just nu då jag känner att jag vill göra annat i det fina vädret men jag har gjort vardagsträning i form av lyfta kubb, klyva den till hanterbara bitar som jag sedan har staplat/lanat för att de skall torka. Allt detta jobb för att jag skall få torr ved att elda med i höst. 

Nu är det påsk så jag skall vila mig i form inför nästa vecka. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd