Nya cykelskor

Tjaba!

Mina nuvarande spinningskor
Efter minst tio år så har mina spinningskor troligen gjort sitt sista spinningpass tillsammans med mig i dag eller så går de att laga om man har tur. Det som hände var att jag "fastnade" i pedalen med skon och kom inte loss. När jag till sist kom loss så hade jag vridit hela SPD fästet så nu sitter den på sniskan. Den ena skruven fick jag upp men inte den andra. Jag får se om min pojkvän kan hjälpa mig med detta. I värsta fall får jag köpa ett par nya skor men då det knappt finns några fysiska butiker kvar blir det inte så lätt. Jag kan beställa ett par över nätet men jag vill själv prova dem så att de känns rätt på min fot. 


I en fysisk butik kan man prova flera par och växla mellan storlekar tills allt är perfekt enligt en själv. men eftersom allt mer butiker övergår till att bara finnas som webbutik blir det svårt men skam den som
ger sig.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd