Träning och sedan slappa i soffan

Tjaba!

Ny dag och lite jävla annama så har jag kört ett nytt spinningpass igen. Eftersom jag började jobba 06.00 idag så var jag lite trött när jag kom hem men med lite vila genom att ligga raklång på sängen så orkade jag gå till träningen. Det ger mig en kick att köra spinnnig så bara jag kommer dit brukar det inte vara några problem. Efter träningen duschade jag för att sedan bädda rent i sängen innan jag drack en kopp te och åt två smörgåsar. 

Ca tre timmar efter träningens slut är jag lite trött i benen men det anser jag att jag har rätt att vara. Så nu så väntar lite go avslappning i soffa och förhoppningsvis hittar jag något att titta på. Kanske något på Netflix eller Svt Play. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd