Kramp i fötterna

Tjaba!

I dag körde jag samma pass och låtar som förra veckan även om det inte kändes lika lätt den här gången. Det som hände var att jag fick kramp i bägge fötterna och det kan bero på att jag har drukigt för lite vatten eller att jag spänner foten för mycket så det inte finns någon cirkulation.

Hur som helst så var cykelturen hem till lägenheten den jobbigaste delen. Trött och lätt motvind samt att den sista biten hem består av en lång och seg backe vars lutning inte är så stor men det var väldigt tungt i dag att trampa. Jag vet att man har bättre och sämre dagar där det kan svänga väldigt beroende på vilken tid det är på dygnet men nu är jag hemma och snart är det kvällsmat och te som gäller. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd