När allt känns rätt med träningen

Tjaba!

I dag körde jag ett spinningpass med mycket intervaller som både var långa och korta men också intensiva och långsamma. Hela passet upplevde jag som ett egolyft för mig då jag kände mig så glad efteråt. Flera fredagar har jag itne haft någon ork att gå i väg för att träna samt att mitt favo pass har försvunnit. 

I dag var allt rätt, mitt humör, min ork, min inställning samt min vilja till att träna. Att sedan på detta få bra musik och en pådrivande instruktör gjorde att det helt enkelt blev den bästa träningen på länge. Så nu vill jag bara ha fler träningar som känns på detta sätt. Snart är det natt och jag hoppas att jag får en god natt sömn.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd