Ringrostig på det mesta

Tjaba!

Det är inte bara jag som inte har tränat så mycket under det senaste året. Dagens instruktör på spinningen hade tagit ett uppehåll på ett och ett halv år men han sa att eftersom han hade varit instruktör i tjugo år så borde det mesta sitta i bakhuvudet någonstanns. 

På fredagar klockan 17.15 är min bästa tid för att träna eftersom man oftast har ledig helg sedan. Nu när saker och ting återgår till det normala kommer detta pass att finnas varje fredag framöver och det tycker jag är bra. Tjoho för detta. Jag har redan bokat upp mig för nästa fredag. 

Musiken under dagens pass var rock vilket gjorde att man rycktes med för att kämpa lite till. Jag är ju ringrostig på det mesta så jag kom inte ihåg hur jag skulle ställa in cykeln för att få en optimal sittkomfort men jag fick köra en låt innan jag klev av för att justera den lite till för att det skulle bli perfekt. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd