Nya träningskläder från Stay in place och Swedemount

Tjaba!

Ibland måste man få unna sig lite nya träningskläder bl.a sportBH som jag köpte på Team Sportia. De är av samma märke Stay in place och av detta märke har jag redan en fast i rosa och inte gamlerosa som den är på den högra delen av bilden till vänster. I den högra bilden är kvarteten fulltalig. Jag tänkte att varför inte köpt en i varje färg eftersom jag behöver mer än en så det gjorde jag. 
 

Tidigare i sommar köpte jag mig ett par knä korta träningsbyxer och de kommer från ett märke som jag inte har hört talas om tidigare. Märket är Swedemont och kan köpas på Sportshopen som är en jättestor sportaffär med bara träningskläder eller åtminstånde med märken som assosierar med träning. Thigsen har jag inte använt ännu men sportBH har jag använt i något år och gillar detta märke och därför köpte jag mer. En hel del av sportBH tycker jag snålar med tyget runt själva kuppan då många har lite större byst nu förtiden. Alla har inte silikon instopat i brösten men lite mer tyg kunde ändå tillverkarna kosta på sig. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd