Kö till systembolaget

Tjaba!

I dag har jag tränat igen och det var lite fler på gymmet än i tisdags men det är fortfarande lite folk. 

Desto mer var det som skulle köpa alkohol på systemet. Det är nämligen så att flera av förnstrena på gymet har utsikt över systembolagets butik och eftersom det är många som inte kan åka till bla Tyskland för att köpa de det vill ha var det extra många som ville in i butiken. Vilket gjorde att de blev kö på utsidan och en av de butiksanställda fick släppa in personerna i kön efter att någon eller några hade lämnat butiken. Det är en syn jag aldig sett innan. Det är tur att det är bra väder ut nu så att man kan tänka sig att stå i kö utan att bli irriterad över att det tex regnar ute. 

Min styrketräning gick bra idag och jag fick använda mitt egna TRS-Band eftersom det som förra gången fanns på gymet var borta idag. Nu tänker jag ta lite påskledigt från Cononavisuset och träning i största allmänhet så GLAD PÅSK på er. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd