Andra arbetsuppgifter

Tjaba!

I bland kan ett byte av tillfälliga arbetsuppgifter göra så att man för träningsvärk även om man trodde att man inte skulle få det. I går så hjälpte jag min pojkvän med ett jobb som innebar att jag skulle stå nere i ett schakt och skotta bort grus för att kunna lägga ner vattenrör för det kommunala vattnet. Schaktet var ca en meter djupt, själv är jag 160 cm lång, från botten skulle jag du ösa upp grus och lägga vid sidan om schaktet. Det var inte så jätte jobbigt mer tråkigt än jobbigt men i dag så känns det att man har gjort andra rörelse än de man är van vid.

På eftermiddagen kunde jag göra lite roligare saker i min trädgård i stället. Se min blogg www.rabarberbladet.blogspot.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd