Mera pengar för träning

Tjaba!

Nu har jag haft sista gången med min PT och som vanligt är det något som inte fungerar. Denna gången hade de räknat fel på hur många gånger som jag hade förbetalt för så det slutade med att jag fick betala 620 kronor till, för att komma därifrån. En stor fördelen med autogiro är att slippa obehagliga överraskningar med oförutsedda utgifter. Nu hade jag råd att betala men ändå. Eftersom det här är över nu skall jag bara köra spinning eller Indoor Walking som jag själv kan boka eller avboka om det behövs.

Det som var positivt i dag var att jag fick testa några nya maskiner för att göra mina övningar på men jag får nog använda google om jag skall komma ihåg hur de skall användas på rätt sätt. Annars så får jag köra enligt det program som jag har och inte använda några andra maskiner eller redskap än de som vi har i programmet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd