Latar sig i soffan

Tjaba!

Nu har jag tränat själv med hjälp av det nya programmet jag fick av min nya PT som numera är min fd PT. Det var lite svårt att komma ihåg hur man skulle göra så jag gjorde fel ibland även om jag läste hur övningen skulle göras men så kan det gå om man inte läste så noga.

Överlag kändes det bra att kunna träna utan att man under dagen har känt att jag hellre åker hem och gör något annat än att träna. Så det blev en bra upplevelse idag även om inte alla övningar blev rätt utförda och att jag glömde att göra en. Anledningen till min glömska var att jag tänkte att jag gör den sedan när jag är nere på entréplanet men när jag väl kom ner en våning hade jag glömt bort det och jag hade också hunnit att stretcha.

Det jag tar med mig är att jag har tränat i ställer för att åker
hem och lata mig i soffan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd