Träning och lite solsemester

Tjaba!

Idag var jag på gymmet igen för att träna. Denna dagen tog jag tag i den mindre pilatesbollen direkt för att jag inte skulle vara utan den när jag behövde den som bäst. Detta gjorde att jag kunde göra alla mina övningar utan problem.

Jag hade tidigare under dagen pratat i telefon med min PT för att han behövde ändra den tid som jag hade bokat med honom. Så det var lite oväntat att vi stötte på varandra i gymmet bara så där helt apropå. Själv var han där för att få lite egen träning men det var ändå oväntat att vi skulle mötas där men trevligt ändå.

Nu har jag också betalat min träningsresa, så i januari bär det iväg till Fuerteventura. Längtar redan dit.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd