Numrerad träningsmatta

Tjaba!

Nu har jag tagit ett kort på den matta som jag försökte beskriva i ett tidigare inlägg. På denna matta gör jag utfallsstegen från en ända till den andra och så samma sak en gång till. Mattan börjar på nummer ett och slutat på nummer nitton så det blir en bit att gå. 

I går tränade jag igen och eftersom jag inte var där förrän ca 17.30 så var det inte så många andra där heller men det hjälpte mig inte än då, eftersom när jag skulle använda den minsta pilatesbollen till två av mina övningar var den upptagen. Även om jag gjorde andra övningar emellan så var den upptagen så det slutade med att jag inte kunde göra dessa övningar idag. Så på det hela var det en bra träningsdag ändå. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd