Träning efter en Hysterektomioperation

Tjaba!

Nu har jag kört igenom mitt program som min PT har gjort för mig. Tanken var att jag skulle ha kört en gång själv innan jag träffade honom igen men så blev det inte eftersom jag hade ont i ryggen igår.

Så i dag bad jag honom att vi skulle köra igenom programmet tillsammans nu när jag hade det på papper för att jag lättare skulle komma ihåg hur övningarna skulle göras när jag senare skall göra dem själv. Efter att ha kör en timma hoppas jag att jag slipper att ha så mycket träningsvärk som jag hade förra gången.

Mina övningar är:

Knädrag med TRX-band
Utåt steg med TRX-band
Rygglyft
Rodd med TRX-band
Bakåt flyes
Bröst press på boll
Armhävning med lutning
Benspark
Bencurls
Utfallssteg med pinne ovanför huvudet för balansens skull
Reverse chrunch

Så nu gäller det att ligga i och träna som tusan eller återgå till att vara soffliggare ;)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd