Stretch och bilder

Tjaba!

Det var länge sedan som jag satt på en spinningsadel för att köra ett pass men i dag var jag på plats igen. I dag hade instruktören skapat ett uthållighetspass men jag var inte alls med på noterna så det blev nog inte den bästa träningen som jag har gjort. Det bästa med passet var stretchen då jag fick sträcka ut min trötta rygg. När vi gjorde den sista stretchövningen, som innebar att huvudet hängde ner mot marken för att därefter resa sig upp kota för kota, small det till i hela ryggen och nacken. Det var lite skrämmande faktiskt men jag hade nog någon slags låsning i ryggen som låstes upp i och med denna stretchövning. Riktigt bra för min del alltså.

Till sist vill jag ger er en bild från den läxa som jag hade i fotokursen. Läxan bestod av att fånga rörelse och i den här bilden är det bilars bak- och framljus som är fångade på bilden då dessa är i rörelse. Jag har också trixat med kamerans inställningar för att få fram en sådan här effekt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd