Kissnödig

Tjaba!
.
I dag var det inte lika lätt att träna om det var i fredags men å andra sidan var cykelsadeln den gamla vanliga så i dag satt jag i alla fall bekvämt. Den ända nackdelen var att jag var så kissnödig att jag knappt kunde tänka på något annat men det blev bättre ju längre passet höll på. Troligen berodde det på att jag kopplade bort den delen av min hjärna som sa att jag hade behövt gå ytterligare en gång innan passets början.

Passet som sådan var uppbyggt som ett intervallpass men var fortfarande under utveckling enligt instruktören men vad gör det då jag är där för att träna och inget annat. När passet var färdigt och vi höll på med stretchen märkte jag att jag hade använt de främre lårmusklerna lite extra idag.

Det är tur att man kan vila i sin soffa efteråt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd