Lätt som en plätt

Tjaba!

I fredags varierade pulsen från lågt till högt utan några större problem. Ändå kände jag mig lätt i kroppen så nu undrar jag om det kan bero på att jag fick träna i onsdags också. Jag måste erkänna att det var länge sedan som jag hade en sådan bra träningsdag även om 60 minuter är rätt så lång tid om man skulle sitta på sin spinningcykel och önska att man var någon annanstans.

Uthållighetsträning kallade instruktören programmet för och det stämde nog  eftersom varje låt ca 10 minuter så det gällde att ligga i utan att bli allt för trött innan passet hade kommit igång. Trots detta kände mig jag glad när jag gick därifrån fredag till trots. Sedan var det dax för lite helgmys i soffan och fyra timmar med Sfi tv-serie. Såg två timmar av Defiance sedan kunde jag ha sett två timmar av serien Continuum men jag valde att gå och lägga mig i stället för jag hade trots allt börjat jobba 06.00 i morse.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd