Åttinio

Tjaba!

I dag har jag tränat Bodypump för första gången på väldigt länge och när jag räknade efter så är det är lite över en månads sedan jag tränade. Därför blev det extra kul att äntligen ha fått kommit i väg. Själva Bodypumps passet var helt okej men jag kände mig väldigt otränad när vi körde utfalls låten men annars kändes det som det var i går jag körde passet.

Efter passet trodde jag att jag skulle få ta det lugnt men i stället har jag burit en massa hinkar med singel (grus) upp och ner för en trappa och som det inte var nog så har jag också öst i gruset i hinkarna för att kunna bära gruset för trappan. Alltså lite extra träning men nu väntar en middag på mig bestående av kokt potatis men grillade entrecote och lite lök. Trevlig helg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd