Budapest resan

Tjaba!

Förra veckan var jag på en resa till Budapest och jag fick mer träning är jag hade räknat. Detta berodde på att de delar av staden som vi valde att utforska närmare visade sig innehålla en hel del trappor som man måste ta för att komma dit man ville.

Bilden visar på en av alla trappor som jag måste ta vare det var uppför eller nerför. Skulle jag tröttna på trappor fanns det alltid ett antal backar som man skulle uppför eller nerför i Budapest för att kunna njuta av utsikten över staden. Det är därför som jag idag har fått en timmes massagebehandling enbart för mina ben och jag kan lova er att det var välbehövligt.

Utsikten uppifrån eller nerifrån kullen gjorde att det var värt alla svettdroppar som man fick. 
Till lunch denna dag tog jag en Gulaschsoppa och på kvällen gick vi till hotellets bar för att dricka lite. 
Min pojkvän tog en Irish Coffe medan jag själv nöjde mig med en kopp te.  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd