Påskgodis

Tjaba!

I dag har jag tränat lite eftersom jag har fått ett påskägg från jobbet och inte kan sluta att äta godiset. Därför får man ligga i lite extra om man inte vill bli fet eller gå på ett träningspass utöver de som man redan har inbokat. Nåväl nu är passet avklarat men jag har fortsatt att äta godis. Fy till mig själv. Min topp puls var så hög som 87 procent men om nu det är så att jag ha gjort ett bra ifrån mig på träningen så har jag som sagt var redan förstört detta med mitt godisätande.

Vedklyvning hos min pojkvän i morgon borde hjälpa till men inte om jag äter godis den dagen också. Godis är gott och om jag inte dricker alkohol så borde jag få unna mig något gott en fredagskväll.

Nu när jag just har skrivit färdigt föregående rad så upptäcker jag att jag vill hitta ursäkter för att få äta godis mest hela tiden men godis är ju som sagt gott.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd