Åderbråck och träning

Tjaba!

Nu har jag tränat ett bodypump pass med den nya koreografin. Jag vet inte om det beror på att det var ett tag sedan som jag tränade bodypump eller om det berodde på att jag tyckte det nya passet var lätt men jag hade en bra träningstimme. Musiken i den nya realisen var bra eftersom det var min typ av musik. Det som var jobbigt var att gå dit. Allt annat tyckte jag var lätt eller i alla fall lättare än vad jag brukar tycka när jag kör ett sådant här pass.

Benet är fortfarande lite ömt efter operationen men detta påverkande inte min förmåga att genomföra passet. Den enda nackdelen som jag kunde komma på var att det kändes som om knät inte var med på noterna eftersom det kändes som om blodet stannar kvar. Nu hoppas jag ändå att åderbråcksoperationen var lyckad för ett av symptomen har nämligen försvunnit och det är att jag inte längre har ett högerben som är varmare än det vänstra. Jag tror också att den svullnaden som jag brukar ha i det högra benet är borta eftersom jag numera kan ta på mig en stövel på detta ben utan att dragkedjan inte kan dras hela vägen upp.

En intressant länk att läsa och som jag borde ha läst innan min operation. åderbråck

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd