Ovän med min kropp

Tjaba!

I dag tränade jag igen och jag tycker att det går rätt så bra, även om det känns som om jag har ett motstånd i själva knät. Passet var ett intervallpass med lite tyngre backar som jag upplevde som lätta då jag också ligger rätt i pulszonerna men som sagt var mitt knä är jag inte vän med ännu.

När jag cyklar hem är det inte lika lätt som det brukar vara eller så är jag bara otränad efter min operation. Det är ingen ursäkt men jag hoppas på en snar bättring. Jag vill bara som en sista punkt säga att jag tycker inte att jag använder min operation som bortförklaring när det gäller min träning men som sagt var jag är inte nöjd med det som sker i mitt knä.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd