Utlimata träningskläder

Tjaba!

Vad det fel att ta pulsband nummer 13 egentligen? När jag tog bandet tänkte jag att det är ju inte fredagen den 13:e så jag kan inte ha någon otur. Jag uttalade mig för tidigt visade det sig.

I och med att jag kom raka vägen från jobbet så hade jag packat träningskläderna i går. Därför saknade jag mina träningsbyxor när jag skulle byta om och det var även därför som jag fick träna i mina jobbarbyxor av bomull. Hurra! Varm blev jag bara utav att sätta mig på cykel men tänkt dig 60 minuter av träning. Tja behöver jag säga mer. Inte nog med att mina ben inte fick plats i de stela byxorna kände jag mig som ett miffo som aldrig tränat innan. Så nu tränade jag i opraktiska kläder och det ultimata hade väl varit om jag inte hade haft mitt träningslinne utan kört i min jobbpiké med jättetryck för bolaget som jag jobbar för. Nä tacka vet jag för riktiga träningskläder med stretch så att kan kan röra sig i dem. För det kändes som om mina jobbarbyxor var gjorda av gips så tunga och otympliga var de men nu har tanten gnällt färdigt för i dag.

P.s. Om ni ville att jag skulle skriva om min träning. Glöm det. Jag har ju berätta det som är viktigaste som hände mig idag. D.s.

P.s.s. Det blev ingen bild på någon tränings outfit eftersom alla bara åmar och kråmar sig på bilderna. D.s.s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd