Hjulspår

Tjaba!

Efter fjorton dagars frånvaro har jag återigen tränat. Denna gången blev det ett Bodypump pass. Koreografin var gammal och inte den senaste versionen men var gör det när jag ändå blir trött. Ibland kan det vara bra med variation och inte bara rutinmässigt gå på i de gamla hjulspåren. Så om vissa låtar var lätta var andra desto tyngre och i mitt fall var det mag-
och bicepscurl låten som jag fick kämpa för att klara ut av.


Det kan ju vara så att all den sten och jord som jag bar i hinkar i går kan ha på verkat resultatet i dag. I går var det som sagt var soligt väder och man kunde känna att snart så kommer våren igen. Vädret idag är regnigt så det gäller att ta vara på de dagar som solen väljer att titta fram.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd